Tracks Oficials de la Marxa del Montserratí 2019

Track oficial de la versió llarga de la Marxa del Montserratí 2019.
Aquest any, el recorregut tindrà dues variants respecte l’anterior edició:

La primera, a la baixada des del Capbrot del Rubió, a la pista que porta a Ca n’Estruch del Cairat; uns 500 metres abans de la masia, s’agafa un corriol a mà esquerra que baixa fent ziga-zagues, deixant la casa a la nostra dreta i enllaçant amb l’altra corriol que ens baixa fins el control del Torrent de la Salut.
La segona és la major variació respecte de les anteriors edicions; un cop sortits del control del Forn de Calç, a Collbató, el recorregut puja com sempre per la Serra dels Gatells fins el dipòsit d’aigua de la ADF i baixa la pista fins a trobar el camí dels Italians. Aquest any, desviem als participants de la llarga per un corriol que baixa per la dreta, a uns 30 metres de l’inici del camí dels Italians, i que ens porta per un camí emboscat fins a la hípica i, per sota de Ca n’Àngel, arriba a Can Roca per retrobar els participants de la versió curta i enfilar el darrer tram asfaltat fins a l’arribada.

En aquest darrer tram, abans de la conjunció dels dos recorreguts, habilitarem el darrer control de pas (que no avituallament) abans de la meta. Recordeu que aquest any podreu disposar dels temps de pas de cadascun dels controls que hi ha en el recorregut. Esperem que gaudiu el nou traçat!!

Aquí teniu l’enllaç al nostre compte de Wikiloc, per si voleu descarregar-vos el track de la versió llarga

Us presentem el traçat oficial de la versió curta de la Marxa del Montserratí del 2019:

Amb una variació important respecte dels anys anteriors: aquest any pugem al Capbrot de Rubió i gaudirem de les espectaculars vistes de la muntanya de Montserrat per primera vegada!!
Tingueu-ho ben present: en lloc de separar les dues versions en el punt habitual, tothom pujarà uns metres més fins el punt més alt de la Serra de Rubió, i enfilarem plegats la pista fins el desviament cap a Ca n’Estruch del Cairat, per on continua la llarga.

En aquest punt, tindrem el control de pas comú pels dos recorreguts, i la nostra ruta seguirà al recte, baixant a trobar el punt d’inici del camí dels Italians. Atenció!! Compartirem un petit tram d’uns 30 metres amb els participants de la llarga!! És probable que molts d’ells vinguin en carrera, i el camí en aquest punt és un sender. Tindrem un home de la organització en el punt de confluència, per donar prioritat als corredors en aquest petit tram i evitar cap ensurt. Si us plau, seguiu atentament les instruccions i, sobre tot, continueu pel sender en línia recta deixant de banda el corriol pel que baixaran els participants de la llarga! Pels qui no el conegueu, estem convençuts que us encantarà aquest tram del camí. Reconeixereu el punt on desemboca, perquè allà trobareu el darrer avituallament, al lloc fins ara habitual de trobada dels dos recorreguts. Aquest any, el camí fins a Can Roca és tot vostre. Gaudiu!

Aquí teniu l’enllaç al nostre compte de Wikiloc, per si voleu descarregar-vos el track de la versió curta