El CExEsparreguera, amb la Marxa Nòrdica

El CExEsparreguera, amb la Marxa Nòrdica

Cercant nous reptes, el nostre Club vol impulsar la Marxa Nòrdica com a nova modalitat esportiva dins el Club! Pretenem aconseguir un nombre, com més gran millor, de participants a les diferents proves i activitats que configuren el calendari de Marxa Nòrdica de la FEEC. Clicant a la següent imatge, accedireu al web de la FEEC on estan informades les diferents activitats, tant del Circuit (activitats no competitives, obertes a tothom) com de la Copa (activitats amb un caire competitiu):

Recentment vàrem celebrar un curs d’introducció a la MxN, i ara comencem a organitzar sessions periòdiques d’entrenament, gratuïtes i obertes a tothom, per tal d’anar agafant pràctica i experiència en aquesta modalitat esportiva! Si ens vols acompanyar, tenim creat un grup de WhatsApp on coordinem aquestes activitats i quedem per fer esport! Per a accedir al grup i poder participar a les sortides, clica a la següent imatge:

No et preocupis si no disposes de bastons de MxN: nosaltres els proveïm, i cada sessió està coordinada per socis del nostre Club amb una abasta experiència en MxN! T’esperem!

 



Resum de la privadesa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d’aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.

Política de cookies