
08 oct. 18/10/2025: Ascensió a Penyes Altes
Reprenem les sortides del nostre Club. Ens anem al Moixeró, per fer una atractiva ascensió al cim Penyes Altes. Ens acompanyes? Si vols venir, clica a la següent imatge:
Sortida organitzada pel Club Excursionista Esparreguera, oberta a tothom i gratuïta pels socis federats del nostre Club. La resta de participants hauran de pagar un import de 6 euros, que inclou, en el seu cas, la tramitació de la corresponent llicència temporal. Sortida limitada a 20 participants.
El punt de trobada serà a Esparreguera, a la rotonda del Cairat, des d’on sortirem a les 06:30 hores en vehicles particulars. Els dies abans de la sortida es farà per concentrar als participants en el menor nombre possible de vehicles. Els inscrits que ho prefereixin, poden anar directament al punt de reunió, a l’aparcament Prat de la Trapa L’inici de l’activitat serà a les 09:00 hores.
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:
Bonica i variada ruta que transcorre per prats i boscos, amb bona part del recorregut per pista, que ens permetrà coronar un dels 100 Cims essencial del repte de la FEEC. Part de la caminada es correspon amb el recorregut de la Cavalls del Vent, això fa que sigui força concorreguda.
- Altitud màxima: 2.277 metres
- Altitud mínima: 1.757 metres
- Desnivell positiu/negatiu: 725 metres
- Distancia: 12,61 quilòmetres
- Ruta circular: 5/6 hores, més parades i desplaçament
- Dificultat: MODERADA (ascensió exigent, sense dificultats tècniques)
- Interès: Natura, paisatge
MATERIAL I RECOMANACIONS:
- Motxilla (amb protector pluja) per portar material
- Roba amb tres capes, calçat adient (preferentment, bota de canya mitja/alta)
- Menjar i aigua suficient per passar el dia
- Recomanable bastons
- Protector solar, ulleres de sol
TRACK I PERFIL DE L’ACTIVITAT – Cliqueu a la imatge: